Specializace

Provádíme ošetření akutních případů dle volné kapacity.
Kontrolní vyšetření i plánované výkony si vždy domluvte na určitou hodinu na telefonním čísle: +420 775 107 106, nebo na emailu: info@chirurgie-mazurska.cz.

CHIRURGIE

• Akutní příhody břišní
  • Vleklé obtíže zažívacího traktu
  • Komplikace hemoroidů

TRAUMATOLOGIE

• Úrazy pohybového aparátu
  • Úrazy hlavy
  • Úrazy měkkých tkání

CHIRURGIE KŮŽE

• Ošetření ran a hnisavých afekcí
  • Převazy
  • Odstranění kožních útvarů se zajištěním histologického vyšetření
  • Problematika zarůstajících nehtů
  • Drobné kosmetické výkony

ORTOPEDIE

• Akutní a chronické obtíže šlachového aparátu
  • Tenisové lokty

výkony žilní chirurgie

nadstandardní (placené) metody
UZ vyšetření
Ultrazvukové vyšetření umožňuje kvalitativně i kvantitativně posoudit nález na cévním řečišti dolních končetin, v případě zobrazení tepen dolních končetin se jedná spíše o orientační vyšetření (umožňuje zhodnotit přítomnost uzávěrů a zúžení tepen), v případě zobrazení žil dolních končetin se jedná o suverénní metodu, která ostatní metody v klinické praxi v podstatě vytlačila. Nabízí možnost diagnostiky akutních žilních onemocnění (jako jsou např. akutní žilní záněty) a zejména pak diagnostiku a přesnou lokalizaci příčin chronické žilní nedostatečnosti, křečových žil dolních končetin apod. Toto vyšetření je v dnešní době nezbytné před jakoukoliv invazivní léčbou žilních onemocnění včetně skleroterapie.
sklerotizace křečových žil
Podstatou sklerotizace je aplikace sklerotizační látky do křečové žíly. Uvnitř žíly vznikne sterilní zánět, stěny žíly se slepí a následně se přemění ve vazivový pruh. U malých žil je průběh téměř nezřetelný, u větších žil bývá přechodné zvětšení ošetřené žíly provázené jejím zatuhnutím a mírnou bolestivostí.
ambulantní flebektomie
Ambulantní flebektomie spočívá v jednorázovém odstranění křečové žíly včetně jejich větví, bez narkózy, v některých případech je třeba udělat menší incizi a tu následně zašít, jinak bez šití. Zákrok je prováděn v místním umrtvení bez rizika embolie. Od klasické operace křečových žil se liší tím, že se při ní odstraňují pouze nefunkční boční žilky odstupující z kmene hlavní povrchové žíly.
miniinvazivní (katetrizační) odstranění křečových žil
Metoda ClariVein spočívá v mechanickém porušení vnitřní výstelky žilního kmene se současným podáváním sklerotizační látky. U této metody se nepoužívá tepelná energie jako u laserové nebo radiofrekvenční operace, odpadá tak riziko termického poranění okolních tkání, není také nutná aplikace anestetika do okolí žilního kmene (tumescence).

SMLUVNÍ POJIŠŤOVNY

VZP